Gwarancja i serwis

 

Gwarancja i serwis

 

 

Każdy towar zakupiony w sklepie Świat Kierowcy.pl jest nowy i objęty gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji jest różny w zależności od przedmiotu oraz producenta i wynosi od 6 miesięcy do 24 miesięcy. Krótszy czas gwarancji przyznawany jest zazwyczaj na akcesoria, na sprzęt elektroniczny zwyczajowo jest to 24 miesiące. Wszystkie produkty zakupionej w naszej firmie pochodzą z polskiej dystrybucji i podlegają bezpłatnemu serwisowi na terenie Polski. Wszystkie szczegóły dotyczące gwarancji zakupowanego towaru znajdziecie Państwo poniżej oraz w broszurach informacyjnych dołączonych do urządzenia lub na oficjalnej stronie producenta. Takie dane jak czas gwarancji oraz miejsca serwisowe również znajdują się na dołączanych kartach gwarancyjnych bądź bezpośrednio u producenta.

 


 

 

Podstawowym dokumentem gwarancji jest zawsze potwierdzenie zakupu, czyli paragon bądź faktura VAT. Dodatkowo w zależności od produktu, wymagana jest wypisana karta gwarancyjna wraz z pieczątką dealera.

 


 

 

Gdy zakup jest na dane indywidualne, a Klient zgłosi wcześniej taką prośbę, drukujemy paragon imienny formatu A4, popularnie zwany fakturą imienną, celem dłuższej żywotności, które jako dowód zakupu jest niezbędne do gwarancji.

 

 


 

 

W sprawach ściśle technicznych najlepiej kontaktować się z działem pomocy technicznej danego producenta bądź jego autoryzowanym serwisem. Tam również najszybciej i najłatwiej znajdą Państwo informacje dotyczące napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Każdy producent stosuje swoje ściśle określone warunki gwarancji, które można znaleźć przy zakupionym urządzenia bądź na stronie producenta. Nieustosunkowanie się do tych zasad może oznaczać utratę gwarancji, a co za tym idzie płatne naprawy serwisowe. 

 


 

Jeśli zakupiony sprzęt posiada gwarancję na zasadzie "door to door" oznacza to, że przesyłka do serwisu, oraz z serwisu do Klienta, odbywa się na koszt serwisu. Wszystko co trzeba zrobić to nadać zgłoszenie serwisowe celem otrzymania numeru zgłoszenia, wezwać odpowiedniego kuriera po odbiór przesyłki, dołączyć dowód zakupu, opis usterki oraz opcjonalnie kartę gwarancyjną. W takim wypadku Klient nie ponosi żadnej opłaty, a urządzenie jest odbierane i dostarczane do domu. Ważne! W razie konieczności prosimy najpierw o kontakt z konsultantami celem ustalenia rzeczywistej potrzeby wysłania przedmiotu do serwisu. Często zdarza się, że przyczyna tkwi w szczegółach, i niewiele trzeba zrobić, nawet samodzielnie w domu, aby urządzenie znów działało jak należy. Takie zachowanie może oszczędzić nam zbędnego wysyłania i konieczności pozostania bez sprzętu przez kilka lub kilkanaście dni. Przedmioty zakupione można również przynieść bądź wysłać do nas w celu naprawy serwisowej. W przypadku gwarancji bez systemu "door to door"  urządzenie dostarczyć na swój koszt do serwisu, a serwis po naprawie bądź wymianie, odsyła towar na swój koszt do Klienta.

 


 

Gwarancje producentów, dystrybutorów i importerów


Microsoft - Nokia

http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/pomoc/ograniczona-gwarancja-producenta/

Samsung

http://www.samsung.com/pl/support/warranty/

Sony

http://services.sony.pl/support/pl/repair

HTC

http://www.htc.com/pl/terms/terms-of-use/

Jabra

 http://www.jabra.pl/support/warranty-and-service

Plantronics

http://www.plantronics.com/pl/support/warranty/

Tomtom

http://www.tomtom.com/lib/doc/legal/lw/LW-Polish-NO_US%20CAN.pdf

Mio

http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid=100101

Garmin

http://www.garmin.com/pl/support/

Navroad

http://navroad.com/wp-content/uploads/2014/05/NavRoadMap_User_Manual.pdf

HP

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=pl&lc=pl&dlc=pl&docname=c01768426

Overmax

http://www.overmax.pl/pl/ogolne,c6/informacje-o-gwarancji,a901.html

Modecom

http://www.modecom.pl/serwis_-_rma/wsparcie/

Kruger&Matz

http://shop.krugermatz.com/pl/support

Motorola

http://www.motorolasolutions.com/PL-PL/About/Terms+of+Use

Manta

http://www.manta.com.pl/pl/content/17-infolinia

Prestigio

http://www.prestigio.pl/support/warranty-terms

Blow

http://www.blow.com.pl/wsparcie.html

Coyote

http://www.coyote.pl/pl/produkty/gwarancja.html

Yanosik

http://yanosik.pl/faq

Evolveo

http://www.evolveo.eu/pl/ogolne-warunki-gwarancji

Peiying

http://www.peiying.pl/strona/zasady_uzytkowania

Goodram

http://www.goodram.com/pl/o-firmie/warunki-gwarancji/

Parrot

http://www.amervox.com/gwarancja.html

LG

http://www.lg.com/pl/wsparcie

Pentagram

http://www.pentagram.pl/support

Emporia

http://www.emporiasklep.pl/sklep,gwarancja

Leef

http://pl.leefco.com/warranty

Pioneer

http://www.pioneer.eu/files/support/warranty/cons/CWC0711PL.pdf

 

 

Zespół Obsługi Sklepu Świat Kierowcy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl