Reklamacje i zwroty

 

Zwroty i reklamacje


Jesteśmy prawdziwym przedsiębiorstwem działającym realnie na rynku dlatego przestrzegamy przepisów prawa, tj: zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru.

 


 

Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość


 

W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W sytuacji skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia dotyczącego zakupionej usługi, gdy sprzedawca poniósł już uzasadnione koszty w związku z tym, że zaczął wykonywać umowę, konsument jest zobowiązany do pokrycia tych kosztów.



 

Zwracany towar należy przesłać na adres siedziby firmy tj. Świat Kierowcy, Al. Roździeńskiego 91, 40-203 Katowice. Dodatkowo prosimy przesłać potwierdzenie zakupu oraz oświadczenie odstąpienia od umowy, podając dane do zwrotu itp. Prosimy aby towar starannie zapakować a zawartość dobrze zabezpieczyć, gdyż doręczenie towaru zniszczonego może się spotkać z późniejszymi roszczeniami i żądaniem zwrotu poniesionych strat.

 


 

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. 

 


 

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe zapisane na informatycznych nośnikach danych dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Uwaga! Dotyczy wszystkich zestawów nawigacji razem z dołączanym tak właśnie oprogramowaniem AutoMapa.

 

 


 

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje także Klientowi w przypadku, gdy przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi i została oni w pełni wykonana.


Więcej informacji w zakładce Regulamin.



 


 

Reklamacje


Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towaru w przypadku ich stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. 

 


  

 Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

 


  

Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu.

 


  

 Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Więcej szczegółów w zakładce Gwarancje i zwroty


Więcej informacji w zakładce Regulamin.
 

Zespół Obsługi Sklepu Świat Kierowcy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl